איך בוחרים מתווך ?

בין אם אתם מחפשים שירותי תיווך  כדי לקנות נכס ובין אם אתם מחפשים שירות כזה כדי למכור את הדירה הישנה שלכם, חשוב שתבינו: לכל חברת תיווך יש התנהלות שונה ואופן עבודה אחר.

משמעות הדברים היא שלא תמיד כאשר מדברים על תיווך  ניתן יהיה לקבל את כל השירותים תחת קורת גג אחת.

זה נתון מאוד משמעותי שישפיע על החוויה שלכם ועל השאלה האם תצליחו להשלים במהירות את עסקת הנדל"ן שלכם או לא. לכן, אם אתם יכולים לפנות לקבלת שירותי תיווך שכוללים כל מה שאתם צריכים ומצפים לו, למה שתתפשרו על משהו אחר? למשל, כאשר אנשים רוצים לבצע עסקאות נדל"ן שונות והם נמצאים בצד של המוכר,

הם ירצו, פעמים רבות, לבנות אסטרטגיית שיווק לנכס. אתם יכולים להיות בטוחים שבלי אסטרטגיה שכזו ובלי שהיא תכלול את כל מה שצריך, השלמת העסקה תיקח הרבה יותר מידי זמן.

לכן, אם ניתן לפנות אל משרד תיווך שיוכל לתת ללקוחותיו את כל שירותי הנדל"ן והתיווך הנדרשים תחת קורת גג אחת, כמובן שזה כדאי.

הרהרתם על כך לא מעט ועכשיו קיבלתם את ההחלטה שאתם רוצים לבצע עסקת נדל"ן.

אם כך, אתם בוודאי תוהים כעת מה הדרך הנכונה והטובה ביותר לעשות זאת.

חשוב להבין, בין אם את בצד של הקונים או בצד של המוכרים, בין אם מדוברת בעסקת מכירה או השכרה יש דברים שכדאי לדעת בכדי שיחסכו לכם זמן והרבה מאד כסף!

מכירה או קנייה של נכס היא אחת ההחלטות החשובות שאנו מקבלים ולא בכדי, זוהי אחת העסקאות עם היקף הסכומים הכי גבוה שנבצע בחיינו. מה יסייע לנו לבצע את העסקה הכי טובה עבורנו? כיצד לחפש או כיצד לפרסם? כיצד נדע מה שווי הנכס שלנו?

ישנן טעויות שיכולות לעלות לכם הרבה מאד כסף! עד מאות אלפי שקלים!

זו בדיוק הסיבה שתרצו לוודא כי מי שינהל את העסקה עבורכם יהיה המתאים ביותר עבורכם ועבור הצרכים שלכם.

חברת נדל"ן חכם הינה, ONE STOP SHOP, ודואגת לכל צרכי המוכר/ קונה בתהליך העסקה.

נדל"ן חכם מתאימה את עצמה כל לקוח ולקוח, לכל נכס ונכס ומעניקה שירות מקיף מההיכרות הראשונית, עד לסיום העסקה ולעיתים ליווי שממשיך עוד מעבר.

מניסיוננו רב השנים בשירותי תיווך ובתיווך בקריות בפרט אספנו עבורכם את חמשת הדברים הכי חשובים שכדאי לברר עם המתווך טרם בחירתו.

אז מהם 5 הדברים הכי חשובים שכדאי לברר עם המתוווך טרם בחירתו?

  1. ניסיון וידע – מה ניסיון המתווך בתחום הנדל"ן בכלל ובמקום מגורכם בפרט?
  2. הערכת שווי נכס – הערכת שווי נכס הינה קריטית בתהליך מכירת הנכס.

הערכת שווי גבוהה מידי לשוק תרחיק קונים רציניים ופוטנציאלים לנכס ועלולה לגרום לכך שהנכס יעמוד למכירה זמן רב. נכס שעומד זמן רב למכירה מעורר שאלות בקרב קונים ולבסוף מוביל לירידת ערך משמעותית.

הערכת שווי נכס נמוכה מובילה להפסד כספי משמעותי ביחד עם תחושת תסכול והחמצה.

אל תהססו לשאול את המתווך מה ניסיונו והשכלתו בתחום הערכת שווי נכס? בדקו עמו אלו שיקולים נכנסים בהערכת שווי הנכס (הדירה, המבנה, השכונה, היצע בשוק, כמות הביקושים,  עסקאות שנסגרו באזור ובנכסים דומים ועוד).

  1. אסטרטגיות פרסום של המתווך – משרדי תיווך מובילים רואים בחשיבות גדולה בבניית אסטרטגיה שיווקית נכונה לכל נכס. על כן כדאי לשאול על דרכי הפרסום: שיווק באמצעי תקשורת שונים, שיווק דיגיטלי, שיווק ממומן וכד'.
  2. פניות המתווך אליכם – אל תהססו לשאול את המתווך על פניותיו אליכם לאורך הדרך. תיאום ציפיות נכון ימנע אכזבות ותסכול כשהמתווך מוצף במכירת נכסים ועל כן אינו פנוי לנכס שלכם באופן שיקדם אתכם באופן המיטבי.
  3. המלצות! המלצות! המלצות! – אל תהססו ובקשו לקבל המלצות.

הנכם מוזמנים להתקשר עוד היום ולקבל ייעוץ ראשוני והערכת נכס ללא כל התחייבות ותשלום.

054-4667777   054-9509514